Exkluzivity pro PS5 začínají zabírat méně místa, jako Ratchet and Clank
+ režimy z day 1 patche.
Už pár týdnů se ví, že 11. června vycházející PS5 exkluzivita Ratchet and Clank: Rift Apart bude mít velikost jen 33 GB. Tedy na současnou dobu nezvykle málo, někomu to předtím mohlo připadat jako pouhý překlep.
Potvrzeno to bylo v minulých dnech pre-loadem a také komunitním manažerem studia Insomniac.
James Stevenson k tomu vysvětlil, že velikosti her začínají být u nativních PS5 her nižší díky kompresním technikám a také SSD disku v této konzoli (s použitím rychlého SSD nemusejí být některá data hry zbytečně duplikována).
Takže to, co se zdálo být problémem, eventuálně nedostatečná kapacita 1 TB disku v PS5, by tímto mohlo být částečně vyřešeno. Jiná věc ovšem je, že těch čistých PS5 exkluzivit nakonec v dohledné době od Sony mnoho nevznikne, když i Gran Turismo 7 bude pro PS4, vedle pokračování God of War či Horizon: Forbidden West.
Insomniac také o víkendu uvedli, že když si v den vydání Ratchet and Clank stáhnete aktualizaci, získáte přístup k režimům Performance a Performance RT. Tady je krátký pohled na 60fps záběry z hraní se zapnutým raytracingem: