Evolve končí podpora a jde do sběru
Prý to patří k životu AAA her.
Studio Turtle Rock dnes oznámilo, že končí s pracemi na asymetrické multiplayerové střílečce Evolve (recenze).
Vyšla teprve před rokem a půl, v únoru 2015, nicméně vývojáři na n pracovali celkem po dobu 5,5 let, protože se tvorba vlekla i kvůli změně vydavatele a jiným věcem.
Tento krok znamená mimojiné to, že na konzolích nedojde k přechodu tzv. etapy Stage 2 na Free-2-Play model, jako tomu bylo na PC.
Turtle Rock coby firma nekončí, jen se prý musí posunout dál, aby přežila. Evolve by se prý dále rozvíjelo, pokud by o to vydavatel 2K stál, což se nyní zřejmě neděje, i kvůli upínání pozornosti na Battleborn od Gearboxu.
Více se dočtete v otevřeném dopisu od zakladatelů studia, Chris Ashtona a Phila Robba.
Prý je z jejich pohledu velmi obtížné ukončit podporu pro své projekty, ale museli to udělat i předtím u Left 4 Dead. Patří to prý k běžnému životu AAA vývojářů, kteří nejsou finančně soběstační a kterým nepatří práva na danou značku. Z toho všeho víceméně vyplývá, ač to není výslovně řečeno, že pokračování Evolve se konat nebude.
Vydavatel 2K sepsal vlastní FAQ, ve kterém uklidňuje, že servery pro Evolve Stage 2 zůstanou v nejbližší budoucnosti v provozu, jen nemáte čekat updaty. Převod F2P na konzole není úplně vyloučen, ale nyní je prý prioritou zvednout počet hráčů PC verze.