Šest typů počasí v MGS5: The Phantom Pain
+ dementování února, obrázky z testu PS4.
Z editačních nástrojů pro PC verzi Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes hráči vyčetli nové informace o chystaném The Phantom Pain.
Soudě dle konfiguračních parametrů bude ve hře existovat šest různých typů počasí: slunečno, zataženo, deštivo, písečná bouře (byla k vidění v jednom z videí), mlha a silný liják. Zatím nevíme, jestli přechody mezi nimi budou plynulé nebo zda se bude počasí střídat dynamicky nebo bude předem definované pro jednotlivé mise.
Ze stejného zdroje jsme se dozvěděli i seznam prostředí, ve kterých se bude hra odehrávat, přičemž v Ground Zeroes nebyly zdaleka všechny využity. Půjde o: Kypr, Afghanistán, Guantanamo, střední Afriku a pak novou i starou základnu.
Špatnou zprávou je dementování spekulovaného data vydání 24. února 2015 přímo od zástupce Konami:
"Nechceme kazit lidem sny, ale musíme splnit svou povinnost. To datum vydání The Phantom Pain je nepřesné a na obchodech sloužilo pouze jako provizorium. Věříme, že si příště lidé nebudou dělat falešné naděje a že budou věřit pouze potvrzeným termínům od výrobce hry."
Hideo Kojima také dnes na jeho Twitteru zveřejnil několik nových fotek z právě testované PS4 verze a uvedl, na čem během Vánoc pracují: "Hru vylaďujeme, přidáváme do ní vlastnosti, optimalizujeme a zlepšujeme výkon." Podle toho to nevypadá na zimní vydání, nýbrž spíš na jaro či začátek léta, při tom únoru by už musely být obsah a funkce hry dávno zamčené.