Český Claw Hunter v kampani neuspěl, co bude dál?
+ download pre-alfa verze.
Akční adventura s prehistorickými zvířaty na Kickstarteru selhala. Namísto požadovaných 800 tisíc dolarů vybral Claw Hunter ke konci dubna jen zlomek (17 tisíc dolarů čili 400 tisíc korun), který se tím pádem přispěvovatelům vrátí, když nebyl naplněn cíl.
Spoustu práce, která padla na vymýšlení až zbytečně moc odměn a doprovodné grafiky, bohužel pohřbil prakticky neexistující marketing, když se o hře - svého času nejnákladnější v dané kategorii na platformě - v zahraničí téměř nikdo nedozvěděl. Možná zčástí i kvůli tomu, že vedoucí projektu, grafik Jiří Adamec neumí anglicky, což je na dnešní dobu nevídaný handicap, nemluvě o nenavštěvování vývojářských konferencí, tudíž chyběly nezbytné zkušenosti i kontakty...
Co tedy bude s projektem dál, když se nesehnaly finance od hráčů? Domácí studio Unidreamers v návaznosti na dřívější reakci na kritiku poděkovalo všem podporovatelům a nehází flintu do žita:
"Nadále budeme na Claw Hunter pracovat a jakmile do něj zohledníme veškerou vaši báječnou zpětnou vazbu, možná to na Kickstarteru zkusíme znovu. Děkujeme všem, kteří naší hře věřili." Z čeho má být budoucí vývoj financován, není zřejmé, patrně budou autoři dál pracovat bez nároku na odměnu, byť už ne všichni.
Z oficiální facebookové stránky si můžete bezplatně stáhnout současnou pre-alfa verzi 0.02 o velikosti 2,5 GB. Tímto krokem tvůrci opět vybízí k napsání vašeho názoru, který je pro ně velmi cenný, stejně jako třeba dosavadní ohlasy pod videi na YouTube:
Od 23. dubna má Claw Hunter i svou produktovou stránku na Steam Greenlight, kde je zatím pár desítek komentářů srovnávajících s multiplayerovým Ark a vedle češtiny slibována i portugalština. Původně mělo jít o online záležitost, ale v lednu byl koncept změněn na singleplayer.