Éra časopisových obálek a odhalení na E3 už skončila, tvrdí CliffyB
Už prý nikdy neudělá krabicovku.
Bývalý designér Gears of War se nikdy nebál mluvit od plic, i když se tím dotknul mnoha lidí a udělal si tím nepřátele. Tentokrát si na Gamasutra vzal na paškál přežité způsoby fungování herního průmyslu, který opustil před dvěma lety odchodem z Epicu.
"Celá ta stará škola, kdy jste si zajistili obálku pro velkolepé odhalení hry v Game Informeru a pak pokračovali prezentacemi na E3, abyste se tam dvořili zákazníkům v řetězcích Wallmart či Target, je mrtvá," domnívá se Cliff Bleszinski.
Už prý nikdy nevyrobí další krabicovou hru, protože chce mít bližší kontakt s komunitou. Pokud někdy založí vlastní studio, což se dosud navzdory různým plánům nestalo, bude tvořit PC střílečku a najme si od začátku komunitního manažera.
Fascinují ho totiž hry jako Rust, které se díky Early Access průběžně vyvíjejí a má pocit, jako by byl sám jejich autorem: "Než vždy začneme s ženou hrát, zkontrolujeme novinky, co se ve hře v mezidobí změnilo. A pokaždé, když se začneme ve hře nudit, tak někdo vydá aktualizaci, čím nás zabaví," rozplývá se CliffyB nad novým fungováním branže, které ale není úplně pro každého.