Epic se opřel do Cryteku
Unreal Engine 4 prý předčí motor Crysis 2.
Prezident společnosti Epic Games, Mike Capps, vyjádřil v rozhovoru s časopisem EDGE pochyby ohledně konkurenčního CryEngine 3, na němž poběží veleočekávané Crysis 2.
"Mám pro Crytek respekt, znám spoustu jejich lidí a dokonce jsem jich už pár i zaměstnal, ale pro nás jako firmu je těžké posoudit, s čím teď přichází na trh."
"Postavili se do té silné role, že v jejich enginu stačí stisknout jediné tlačítko a hned máte všechno na třech platformách," vysvětluje Capps obecný postok k CryEngine 3. "Ale je pět let po uvedení Xboxu 360 na trh a oni pro něj ještě pořád nevydali jedinou hru."
"Překvapuje mě, že CryEngine berou lidi jako vážný multiplatformní projekt. Nevíme, jak soupeřit s někým, kdo ještě nevydal ani jednu hru - takže zkrátka uvidíme," řekl Capps.
Co se týče popularity Unreal Engine 3, v Epicu prý převládá spokojenost a také domněnka, že nadcházející Unreal Engine 4 (je ve vývoji již sedmým rokem) se opět stane standardem a konkurenci lehce předčí.
Celý rozhovor si lze přečíst na serveru EDGE.