Elden Ring na 4K obrázcích a postřehy z předváděčky
O čem se bude po pátku mluvit?
Možná jste si také ťukali na čelo, jak vlastně mohl být Elden Ring oficiálně označen v jedné z kategorií za nejlepší hru z Gamescomu, když se nevyskytoval v žádném z dosavadních vysílání a nic se k němu neobjevilo nového, a co to je za blamáž od organizátorů.
Vybraným redaktorům ovšem byla od Bandai Namco předvedena šestnáctiminutová pasáž, na kterou se pouze směli dívat, nebylo možné si ji osobně zkusit ani natáčet či zveřejnit.
Postřehy jsou zhruba takové, že hra je už docela vyladěna a že by měla v klidu stihnout ten slíbený leden 2022.
Ukázány byly pestré dungeony s poklady (ručně vytvořené katakomby, jeskyně i pohřebiště - nikoli procedurálně generované jako v Bloodborne), dále úprava postavy, rychlé cestování (odkudkoli) či bitky s mini-bossy. Mluvilo se také o vícero cestách k cíli a závěrech, Legacy dungeonech oddělených od ostatního světa či že kouzelníci a lučištníci mohou bojovat ze sedla koně.
Hráči zde v roli Tarnished potkají jak děsivá monstra, tak bizarní nepřátelské vojáky ve stylu hada, majestátní draky a ozbrojené rytíře. Vyšlápnete si na ně klasicky s mečem, s lukem, magickými kouzly, stealth postupem (jako v Sekiro) či uspávajícími šípy. Ve hře je nový mechanismus Guard Counter pro útok hned po obyčejné blokaci, kterému bude možné kontrovat.
Elden Ring má být více přístupnou hrou širšímu publiku než série Dark Souls od těch samých tvůrců, někdo se to dokonce nebál přirovnat k něčemu na způsob Zelda: Breath of the Wild. Součástí bude rozcestník (HUB) s NPC postavami, kde si trochu pokecáte.
Autoři přiznali, že jim je často vytýkáno, že jejich příběhům bývá složité porozumět. Tudíž tentokrát si dali více záležet s jasněji načrtnutým hlavním příběhem a aby do něj byli hráči více vtaženi, než aby se soustředili tolik na herní svět, postavy a dramatické pozadí.
Doprovodily to nové obrázky z Elden Ring ve 4K rozlišení: