Eidos: Thief 4 musí být ještě lepší než Human Revolution
Hra bude podobná, ale přesto odlišná.
Šéf studia Eidos Montreal Stephane D'Astous se konečně rozhodl trochu pohovořit o připravovaném čtvrtém dílu Thiefa, o kterém zatím není příliš ani vidu, ani slechu. A pokusil se tento projekt porovnat s jejich úspěšným a povedeným Deus Ex: Human Revolution.
Právě Human Revolution jim podle rozhovoru pro Official Xbox Magazine pomohlo rozhodnout se, jakým směrem se mají u Thief 4 vydat. "Úspěch Deus Ex nám dal do perspektivy dvě věci. Thief 4 bude být stejně tak dobrý nebo ještě lepší než Human Revolution a studio také díky tomu získalo hodně kredibility," řekl.
Když má studio za sebou nějakou úspěšnou hru, hned má větší odvahu a sebejistotu.
Thief 4 poběží na Unreal Engine a obsahovat bude i nějaké, dosud nespecifikované online funkce. A také nabídne "více než jen stealth". Hra by podle všeho měla být hodně podobná Deus Ex: Human Revolution, ale přesto rozdílná - s jinou hratelností a herním stylem.
"V Deus Ex jsme hráčům dali možnost zvolit rozdílné způsoby, jak hrát. Do určité míry chceme toho samého docílit také v Thiefovi," prozradil Stephane D'Astous.
"Když lidé dají 60 dolarů za hru, myslím, že chtějí více než koridorovou střílečku. Chtějí víc a my jim dáme možnost hrát, jak uznají za vhodné."
Zatím se stále neví, kdy by měl Thief 4 vyjít, ani na jaké platformy.