Thief bude vypadat lépe na PC než na Xbox One a PS4
Jenom musíte mít silný počítač.
Eidos slibuje, že PC verze Thiefa bude mít lepší anti-aliasing, vyšší rozlišení stínů a podporu Mantle od AMD. Jinými slovy, na PC hra bude vypadat lépe než na Xbox One a PlayStation 4.
"Nové konzole jsou velmi silné. Dovolují mnohem víc, než na co jsou hráči na konzolích zvyklí. Rozdíl mezi PC a konzolemi se díky tomu ohromně zmenšil. Nové konzole nabízejí lepší frame rate, vyšší rozlišení a spoustu dalších věcí s DX11 podporou."
PC verze má ale pořád navrch. "PC verze bude podporovat totéž, co verze na nové konzole, ale navíc i několik vylepšení. Mezi nimi například lepší anti-aliasing, vyšší rozlišení stínů a podporu více monitorů. Thief bude také mezi prvními hrami s podporou Mantle API od AMD."
Mantle je grafické rozhraní od AMD, které je alternativou ke klasickému Direct3D a OpenGL. Vzniklo, aby lépe využívalo výkony grafických karet.
Na PC verzi Thiefa nebude chybět ani možnost změnit si nastavení FOV nebo citlivosti myši.
Hra vychází na PC, Xbox One, PS4, PS3 a X360 již 28. února.