Čeho všeho jste si nevšimli v Battlefield 2042 traileru, který trhá rekordy
Pádný důvod pro kouknutí se znovu!
Nic většího se dost možná během E3 2021 už nestane. Včerejší odhalení Battlefield 2042 vzbudilo obrovskou pozornost.
DICE mohou být spokojeni, když za úvodních 9 hodin nasbírali přes 6 milionu zhlédnutí na YouTube (mnohem více než svého času BF5) a půl milionu lajků s 98% poměrem za úvodní hodiny. Vedle toho šlo o trend číslo jedna na Twitteru s 38 tisíci tweety a hra opanovala tři ze čtyř míst v žebříčku prodejnosti na Steamu, čímž se samozřejmě myslí předobjednávky různých edic.
Bližší, dovysvětlující pohled na vše poskytl GameSpot ve svém zpomaleném rozboru. Sice tu nebude Battle Royale mód, ale to nikoho trápit nemusí, protože to vynahradí jiné věci:
- Wingsuit bude moci používat jen jeden specialista, nikoli všichni hráči (jiní si musí vystačit s padákem)
-
Honičku vznášedel na Antarktidě doprovází zírající tučňáci a na mapě budou sila, která lze zničit (vedle pásových obrněných vozidel jako Ripsaw F4)
-
Na střeše mrakodrapů (zřejme nezničitelných, jen mírně na povrchu) v Koreji můžete přistát s helikoptérou a mají více přístupných pater, odkud lze sjet i na zipline jako v BF Hardline
-
Ten robotí pes, který umí rychle běhat a má střílnu (manuálně či automaticky ovládanou), je zřejmě gadgetem specialisty Borise, nebo možná půjde přivolat jako pomoc ze vzduchu
-
Na uvíznuté lodi v Indii proběhnou přestřelky na blízko a její obří otevíraná vrata budou zdejší Levolution událostí (mohou být jinde i masivní exploze)
-
Tank po obdržení zásahu neexploduje celý, ale jen střelivo nacházející se uvnitř
-
Na singapurské mapě (i ta bude větší než Caspian Border z BF3) se budou kontejnery průběžně přesouvat díky jeřábu, takže rozložení bojiště se vám mění před očima
-
Někteří vojáci nesou na ramenou provaz, který slouží k tomu vystřelovacímu háku, jako u hbitého, mobilního specialisty (Webster Mackay), kteří budou mimochodem plně namluveni
-
Hrajete za vojáky nespojené s žádnou konkrétní zemí, jsou to prostě jen najatí žoldáci supermocnostmi
-
Zatím neodkrytý specialista S. Espinoza asi zabíjí na blízko jako assassin a má extra brnění. Dle videa vzal ostatním vojákům jejich psí známku / hodnost, jako všichni hráči v minulých dílech (není výsada tohoto specialisty)
-
Pokažený start vesmírné rakety bude mít velký dopad na okolí plné vojáků
-
Mód Conquest byl rozdělen na sektory a pro jejich dobytí musí tým splnit vícero cílů, takže hráči nebudou tolik roztroušeni po mapě
-
Na katarské mapě s úžasně nasvícenými mrakodrapy bude mizející stadion a spousta opuštěných dopravních prostředků
-
Výhodou specialistky Marie bude oživení padlých hráčů až na plné zdraví, zatímco ostatní hráči to budou moci udělat též (jako v minulých dílech), ale nikoli do plné úrovně zdraví
-
Tvůrci chtějí přinést zpět spontánní, tzv. Battlefield momenty, které organicky vznikají v sandboxu, jako třeba když hráč nechá skočit rozjetý džíp ze střechy mrakodrapu na helikoptéru
-
Při honičkách stíhaček vysoko ve vzduchu komplikují orientaci nově přítomné mraky (i díky nim hráči ze země nemohou snadno zaměřit letadla), ale naopak zase pomohou čáry ve vzduchu po křídlech
-
Jedna ze stíhaček se jmenuje VMFAT-501, což odpovídá názvu tréninkovému letounu skutečných mariňáků USA
-
Další specialista Casper má jako gadget svého drona (ale všichni specialisté mohou jinak používat kterékoli zbraně či výbavu)
-
Tornáda se budou po korejské mapě pohybovat ojedinělými trasami a vcucnou do vzduchu vojáky, vozidla i veškeré předměty, ale dá se jim utéct
-
Elektrický tuktuk má na sobě vtipný nápis "Proč chodit, když můžete létat"
-
DICE vzdali hold tzv. RendeZook fintě z předchůdce, kdy hráč vyskočí ze stíhačky, sejme raketometem protivníka a pak se zase do stíhačky vrátí (toto má být další z typických "Battlefield momentů") - níže ještě zachycena neskrývaná radost chlapíka, který celou věc původně vymyslel