50. PODCAST: Nejhorší herní firmy, Batman, Dark Souls 2
A také se vracíme k názorům na představení Battlefieldu 4.
Stejná sestava redaktorů Eurogameru co minule, tzn. Pavel Oreški, Martin Zavřel, Honza Doskočil a Aleš Harazim, se v jubilejním 50. podcastu v pořadí vrátila k některým pamětihodným událostem a zásadním oznámením z minulých týdnů, o kterých se asi bude mluvit ještě hodně dlouho, neboť jde o pokračování slavných sérií. Čím je zatím zaujaly a jaké na ně zatím mají názory?
- 02:14 - NEJHORŠÍ HERNÍ FIRMY - naše nesouhlasné názory na opětovné vyhlášení EA vítězem v americké soutěži o přístupu k zákazníkům, jak to bylo v reálu s fiktivním dopisem jménem EA, proč nejsou horší než např. Activision, kteří nedávají tolik provokativních vyjádření a nezavádějí nové trendy, které ostatní firmy napodobují, nasbírání mnoha odpůrců alergických na každý krok, srovnání "na nejvyšší stromy nejvíce fouká" a neschopnost vykomunikovat svoje klady, Origin vs. Steam, počet uživatelů a historka se zákaznickou podporou Valve, požadovaná větší města do SimCity.
- 18:00 - BATTLEFIELD 4 - reakce na představení, naplnění vysokých očekávání, proč jde o technický skok (vlající látky počítané fyzikou v reálném čase), více postav na scéně a důraz na detaily, Commander mód, širší herní plocha, umělá inteligence, nelogičnosti ve videu, kdo si kupuje takové hry kvůli hollywoodské jízdě v singleplayeru?, inspirace reklamami na auta, zatím nejlépe vypadající nextgen hra?
- 26:00 - BATMAN: ARKHAM ORIGINS - problém s polopokračováním na konci generace, proč takové hry vznikají a proč už nepřijde next-gen díl přímo od Rocksteady, vystřelovací hák, jak jsou na sobě všichni závislí, poslední old-gen hity podzimu
- 36:00 - DARK SOULS 2 - uklidnění největších obav z odhalení skutečného hraní, aby nešlo o zjednodušenou rubačku, pečlivé budování původní herní myšlenky, spokojenost Martina Zavřela a pochybovačů o pravosti obrázků na provazovém mostě ze závěru předváděčky, sestup do tmy s hořící loučí, help-line pro všechny zakyslé v Dark Souls, nebude dvojka pouhým datadiskem bez tolika inovací?
- 46:00 - BIOSHOCK INFINITE SPOILER-TÉMA
Příště: hodinový podcast-speciál o neustále připojeném Xboxu k internetu. Předešlé podcasty k poslechu zde.