48. PODCAST: Thief, SimCity, Saints Row 4, oldschool
Tentokrát převážně novinkově orientovaný díl.
Po předminulém podcastu po dohrání BioShocku i StarCraft 2: Heart of the Swarm a předešlém 47. podcastu s Tomb Raiderem, dojezdy GoW či Assassinem 4 dnes završujeme řadu z natáčení ve složení Michal Havryluk, Martin Zavřel, Aleš Harazim a Honza Doskočil s posledním fragmentem, tentokrát orientovaném na některé poslední kauzy či chystané hry.
- 01:00 - čtvrtý Thief - je to silnější značka než Dishonored nebo ne a srovnání s jeho přístupným pojetím stealthu, systém Focus a chytřejší umělá inteligence, tvůrci Deus Ex a Rusové ve vývojářském deníčku
- 07:30 - důvody současných masivních slev stáhnutelných her, nekompatibilita s budoucími konzolemi, budou vznikat PS3 porty nextgen her příští rok?
- 12:17 - zpět k Thiefovi - proč asi bude Dishonored 2 až za delší dobu, zkušenost s jeho sympatickými tvůrci, kdy se odkryjí autoři GTA?
- 17:30 - Saints Row 4 - reakce na oznámení a dubstep coby použitelnou zbraň ve hře, nalezení díry na trhu, nepředvídatelnost této série
- 21:50 - Might and Magic X: Legacy - trendy oldschoolových krokovacích dungeonů typu Grimrock, apelování na starší hráče, lákavost nižších cen za stáhnutelné verze a nižších nákladů na vývoj oproti velkým AAA titulům
- 27:00 - Kickstarter - proč ho chápat spíš jako dobročinný dar než předobjednávku (viz odklad a změny u Carmageddonu)
- 31:00 - SimCity - Alešovy zkušenosti po dvaceti hodinách, kauza s posíláním pár údajů na server v pravidelných intervalech VS. oficiální nazývání hrou onlinovkou, jak se asi navyšují kapacity serverů
- 48:50 - ring volný - chcete nahrát pozici ze Splinter Cell z cloudu nebo disku?, permanentní smrt, Dark Souls ve výtahu
Předešlé podcasty k poslechu zde.