40. podcast: Devil May Cry, Gamepage,WalkingDeadFPS
A také o Cyberpunk 2077 či přesycenosti trailery.
Čtveřice redaktorů českého Eurogameru ve složení Pavel Oreški, Martin Zavřel, Honza Doskočil a Martin Frey se navzdory sněhové nadílce srazila koncem minulého týdne, aby během dlouhého večera v teple domova a posilněna bábovkou probrala události z úplného začátku roku. Diskuse o některých výrazných tématech, jako jsou herní mašinky budoucnosti či naše tipovačka k nejočekávanějším hrám roku 2013, nabobtnala každá na více než hodinovou délku při zohlednění různých nadčasových souvislostí, takže je přineseme samostatně příště. Do tohoto 40. dílu dostaly přednost ty aktuálnější záležitosti.
- 01:00 - REDAKČNÍ OKÉNKO - rubrika Dobré ráno, dokončení seriálu o nejlepších hrách roku 2012, mírné zdržení příštích speciálních týdnů, prodejnost adventur Walking Dead.
- 04:00 - NÁZORY NA PILOT GAMEPAGE - chceme zpět scénky nebo vstupy ze studia, podivení se hodnocení na začátku recenzí, profesionalita zkušených tvůrců, na kterou skupinu hráčů vlastně cílí?, šance na dostání se do televize, početná komunita.
- 11:30 - PŘEHLCENOST INTERNETU HERNÍMI VIDEI - zamyšlení nad přetlakem oficiálních trailerů a jejich převažující reklamní účel nad tím ukázkovým, odlišná politika zahraničních poboček EG, redesign YouTube a výhody/nevýhody spoléhání na něj z pohledu herních webů.
- 20:00 - DMC: DEVIL MAY CRY - Pavlovy zážitky z preview-verze právě vycházející akce, odpovědi na otázky veterána série Martina Zavřela, srovnání s Bayonettou, o zvláštním herním světě, chytlavém příběhu a erotické scéně, lidštější postavy než v předešlých dílech od Japonců?
- 28:00 - OHLASY NA TRAILER CYBERPUNK 2077 - přehypování vs. pouhý teaser, co z něj vyčetli fanoušci, vábení na Zaklínače 3 od stejných tvůrců, nepřekonání filmečku Deus Ex: Human Revolution, o důležitosti odhalovacích trailerů pro vyvolání očekávání (viz Dead Island).
- 35:00 - AKCE WALKING DEAD: SURVIVAL INSTINCT - slabší grafika vs. brzké vydání, o možném propojení s právě běžícím TV seriálem, vzpomínka na Ghostbusters od těch samých tvůrců, nelineární design hry a příklady herních situací aneb proč se má smysl těšit?
- 46:00 - OUTRO - nejen o Resident Evil 6.
Předešlé podcasty k poslechu zde.