Skip to main content

40. podcast: Devil May Cry, Gamepage,WalkingDeadFPS

A také o Cyberpunk 2077 či přesycenosti trailery.

Čtveřice redaktorů českého Eurogameru ve složení Pavel Oreški, Martin Zavřel, Honza Doskočil a Martin Frey se navzdory sněhové nadílce srazila koncem minulého týdne, aby během dlouhého večera v teple domova a posilněna bábovkou probrala události z úplného začátku roku. Diskuse o některých výrazných tématech, jako jsou herní mašinky budoucnosti či naše tipovačka k nejočekávanějším hrám roku 2013, nabobtnala každá na více než hodinovou délku při zohlednění různých nadčasových souvislostí, takže je přineseme samostatně příště. Do tohoto 40. dílu dostaly přednost ty aktuálnější záležitosti.

Download the podcast

  • 01:00 - REDAKČNÍ OKÉNKO - rubrika Dobré ráno, dokončení seriálu o nejlepších hrách roku 2012, mírné zdržení příštích speciálních týdnů, prodejnost adventur Walking Dead.
  • 04:00 - NÁZORY NA PILOT GAMEPAGE - chceme zpět scénky nebo vstupy ze studia, podivení se hodnocení na začátku recenzí, profesionalita zkušených tvůrců, na kterou skupinu hráčů vlastně cílí?, šance na dostání se do televize, početná komunita.
  • 11:30 - PŘEHLCENOST INTERNETU HERNÍMI VIDEI - zamyšlení nad přetlakem oficiálních trailerů a jejich převažující reklamní účel nad tím ukázkovým, odlišná politika zahraničních poboček EG, redesign YouTube a výhody/nevýhody spoléhání na něj z pohledu herních webů.
  • 20:00 - DMC: DEVIL MAY CRY - Pavlovy zážitky z preview-verze právě vycházející akce, odpovědi na otázky veterána série Martina Zavřela, srovnání s Bayonettou, o zvláštním herním světě, chytlavém příběhu a erotické scéně, lidštější postavy než v předešlých dílech od Japonců?
  • 28:00 - OHLASY NA TRAILER CYBERPUNK 2077 - přehypování vs. pouhý teaser, co z něj vyčetli fanoušci, vábení na Zaklínače 3 od stejných tvůrců, nepřekonání filmečku Deus Ex: Human Revolution, o důležitosti odhalovacích trailerů pro vyvolání očekávání (viz Dead Island).
  • 35:00 - AKCE WALKING DEAD: SURVIVAL INSTINCT - slabší grafika vs. brzké vydání, o možném propojení s právě běžícím TV seriálem, vzpomínka na Ghostbusters od těch samých tvůrců, nelineární design hry a příklady herních situací aneb proč se má smysl těšit?
  • 46:00 - OUTRO - nejen o Resident Evil 6.

Předešlé podcasty k poslechu zde.

Read this next