Skip to main content

Šéf Sony říká, že indie studia jsou z jejich virtuálních brýlí nadšenější než velká studia

Nebojí se totiž riskovat.

Šéf Sony Worldwide Studios Shuhei Yoshida prozradil, že jejich Project Morpheus je mnohem lépe přijímán u nezávislých studií, kteří se nebojí riskování, než u velkých vydavatelů.

"Mnohem raději spolupracujeme s indie vývojáři, protože když jdete za někým velkým, řeknou vám, že se jim to všechno líbí, ale musejí si to nechat schválit z obchodní stránky," řekl Yoshida upřímně pro Polygon.

"Pro velké společnosti je těžké schválit něco, co zatím nikdo nezná. Nevědí, zda je pro to trh. Ale u indie vývojářů to funguje tak, že si řeknou líbí se mi to, tak to udělám."

Yoshida říká, že indie vývojáři rádi dělají na něčem originálním, protože stejně nemohou bojovat v tradičních hrách s velkými společnostmi. "Jejich přístup je ostatně pro virtuální realitu dokonalý, protože to je přesně to, co potřebujeme. Nechceme, aby lidé přemýšleli o tom, jak udělat port své hry pro VR. Chceme, aby lidé přemýšleli o tom, co unikátního mohou udělat s touto technologií."

Shuhei Yoshida prozradil, že Sony už poslalo spoustu kusů právě indie vývojářům, aby si s nimi hráli a třeba něco vymysleli. Doufá, že nakonec budou stovky vývojářů, kteří budou Project Morpheus mít. Ostatně, virtuální brýle oznámili, protože už měli možnost vyrábět je masově - nikoli ještě pro zákazníky, ale právě pro vývojáře.

Read this next