Šéf Nintenda přiznal, že mohou za špatné prodeje Wii U
Zákazníci jsou prý stále zmatení.
Kdo může za špatné prodeje konzole Wii U? Zákazníci? Kdepak, šéf Nintenda Satoru Iwata říká, že za to mohou oni sami.
Podle jeho slov společnost nedokázala zákazníkům zcela jasně sdělit, v čem je jejich konzole dobrá, protože podcenili marketing.
„Zákazníci pořád nemohou pochopit, co je na Wii U tak dobrého a unikátního," řekl pro CNBC. „Protože se neustále snažíme být unikátní. Vynakládáme spoustu energie, aby lidi pochopili, co skutečně děláme."
Iwata také přiznává, že na Wii U se ještě neobjevila hra, která by lidi přinutila konzoli si koupit. „Ještě se nám nepodařilo přijít s softwarem, kterému lidé porozumí a řeknou si - ano, to je něco opravdu jiného," přiznává.
"Jakmile si lidé vyzkouší Wii U na vlastní kůži, pochopí, v čem tkví jeho hodnota, ale zatím nebyla hra, která byla tak jednoduchá a jasná pro lidi jako Wii Sports pro původní Wii. Potencionální zákazníci nemají důvod Wii U zkoušet."
Jejich úkolem je teďka vyrábět hry, které přilákají lidi a přinutí je koupit si k nim také konzoli. Šéf amerického Nintenda Reggie Fils-Aime ale říká, že ani po oznámení cen Xbox One a PS4 nemají důvod snižovat cenu Wii U.