Nový šéf EA se konečně vyjádřil k problémům s Battlefield 4 a SimCity
Prý změnili procesy a je to tím, že neustále inovují.
O problémech s některými EA hrami jako Battlefield 4 a SimCity se toho napsalo už spoustu a také mnoho lidí z EA se k nim vyjádřilo. Tentokrát o nich ale poprvé promluvil také sám šéf EA, Andrew Wilson.
Na Twitteru totiž odpovídal na otázky hráčů a jedna z nich byla, jak se EA jako společnost poučila z technických problémů, které byly v Battlefield 4 a SimCity.
"Vytváření her je velmi složité... když posouváte inovace, zapomenete na další věci," řekl jako odpověď Andrew Wilson. "Změnili jsme naše procesy."
Jak přesně změnilo EA procesy a v jakém smyslu, to už bohužel neřekl.
Finanční ředitel EA Blake Jorgensen už dříve řekl, že technické problémy u Battlefield 4 byly kvůli příliš velké komplexnosti hry - jelikož měla online pro 64 hráčů a podporu tabletů. Omlouval je také tím, že DICE poprvé pracovali na nových konzolích Xbox One a PlayStation 4.