Šéf EA přiznává, že začátek prodeje Battlefield 4 byl "nepřijatelný"
Šéf EA přiznává, že začátek prodeje Battlefield 4 byl "nepřijatelný"
Šéf EA Andrew Wilson řekl, že vydání Battlefield 4 před osmi měsíci s chybami bylo "nepřijatelné". Upřímnou chvilku měl v rozhovoru pro Eurogamer.
Přiznal, že chyby v Battlefield 4 nebyly kvůli serverům. "Byl to problém na straně klienta. Nyní už všechno funguje velmi dobře a lidé stále hrají a baví se. I já pořád hraji."
A co se tedy stalo za chybu? "Je si třeba uvědomit, co Battlefield 4 byl: multiplayer pro 64 lidí, obrovské mapy, 1080p, Levolution, který měnil design multiplayeru. Byla velká šance, že se objeví věci, které vám během vývoje uniknou a nakonec skončíte v situaci, ve které jsme s BF4 byli."
"Pro mě byla taková situace nepřijatelná. I pro tým byla nepřijatelná. Od té doby jsme bez přestání pracovali na tom, aby zážitek z té hry byl tam, kde měl být od začátku."
Podle něj šlo ale o unikátní situaci i vzhledem k tomu, že hra vyšla na platformách, na kterých ji mohli testovat až velmi pozdě - mluví samozřejmě o PlayStation 4 a Xbox One.