EA zrušili Harry Potter MMO z úplně bizarního důvodu
Zpověď bývalé pracovnice.
O Hogwarts Legacy stále není ani vidu ani slechu. Naposledy pouze generální manažerka Warner Bros naznačila, že budou mít po dubnovém Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbeldore ještě druhou velkou premiéru ze světa Wizarding World v roce 2022. Prý je potřeba poskytnout vývojářům dostatek času, aby vytvořili zážitek, jaký fanoušci očekávají.
A tak není od věci zpestřit si čekání jednou související zábavnou zprávou, která se týká něčeho hodně starého, ovšem dosud se o tom nevědělo.
Šéfka produktového marketingu Electronic Arts v letech 2000 až 2003 se upřímně otevřela v rozhovoru s Twitch streamery The Real Brandolorian.
Když se ji zeptali, jaká hra ji kdy nejvíce lákala, ale nebyla nikdy realizována, dostalo se překvapivé odpovědi:
"Pro mě to byl zásadní titul, protože jsem se na něm osobně podílela. Mělo jít o masivně multiplayerovou online hru ze světa Harryho Pottera," šokovala Kim Salzerová.
Prý ve firmě podnikli veškerý průzkum, jestli má takový počin šanci na úspěch. Vedení EA se ale posléze rozhodlo ho odpískat, protože tehdy dostatečně nevěřilo, že by značka Harry Potter mohla mít dlouhodobou životnost, která by vydržela více než rok dva. Z dnešní pohledu velmi úsměvné uvažování giganta před dvaceti lety, když se podíváte, o jak silný brand se dodnes jedná.
Hra prý byla už ve stavu bety, šlo o kombinaci offline a online zážitku. Při propagaci se počítalo mimojiné s tím, že se budou dětem posílat různé ceny a výhry.
"Jenže EA v daných letech procházeli velkými změnami a i to přispělo k zabití projektu," posteskla si bývalá vedoucí pracovnice, kterou asi po takové době nikdy nebude pronásledovat za vyzrazení interních záležitostí, když už jsou dávno promlčené a když licenci nyní drží konkurenční vydavatel.