Skip to main content

EA vysvětlují, proč PC verze Madden NFL 22 nečerpá z nextgenu

Obvyklé výmluvy.

Pořád stejná písnička, jen se mění zdůvodnění, možná i kvůli fluktuaci na pozici PR manažerů během let.

Tak by se dal charakterizovat přístup Electronic Arts k platformě PC, která u nich stále nemá takovou prioritu jako lukrativnější konzolovky.

Děje se vlastně to samé, co před mnoha lety, když začínala generace PlayStation 4 a Xbox One. EA tehdy naštvali PCčkáře tím, že jejich verze fotbalu FIFA byla řadu let založena jen na old-genovém provedení hry. A to samé se nyní opakuje s americkým fotbalem.

Před pár dny odkrytý Madden NFL 22 bude na PC pouze odnoží old-gen verze, nikoli té z PlayStation 5 a Xbox Series X / S. Čili majitelé počítačů nedostanou vychytáky a vlastnosti, jako ti s nejnovější generací konzolí z loňského podzimu, například Dynamic Gameday, Gameday Atmosphere, Gameday Momentum, Next Gen Stats Star-Driven AI, Home Field Advantage či Star-Driven AI. Krom toho budou muset přetrpět horší grafiku, podobně jako na PS4 či Xbox One.

Watch on YouTube

K tomuto zacházení s PCčkáři jako s hráči druhé kategorie se výrobce dodatečně vyjádřil. I tady platí, že mlčeti rovná se zlato:

"Zatím jsme jen na úplném začátku přechodu na next-gen a náš tým je naplno soustředěn, aby vytvořil co nejlepší a nejkvalitnější zážitek na nových konzolích. Až teprve potom se případně může zabývat upgradováním verzí na jiných platformách. Je to něco, co budeme prozkoumávat v budoucnu," uvedli pro SportsGamersOnline.

Jinými slovy, gigant jako EA nemá (nebo spíš nechce vynaložit) dostatek prostředků, jak časových, lidských i finančních, na zvětšení týmu, aby mohla být PC verze tou nejlepší možnou už letos v srpnu, nýbrž je nutno počkat až do některého z příštích ročníků.

Čtěte také: EA mají "originální" výmluvu, proč nemůže být nextgenová FIFA 21 na PC.

Read this next