EA vysvětlují, na koho cílí s mikrotransakcemi v Dead Space 3
Na jinou generaci hráčů než jste vy.
Úterní odhalení mikrotransakcí bylo spolu se středečním přímým portem jen dalším dílem do skládanky skalních odpůrců Dead Space 3, kteří mají o jeho nepořízení jasno vlastně už od ohlášení. EA je však stále chtějí přesvědčit na svou stranu, a tak se namísto snahy o rychlé zapomnění pustili do obhajoby tohoto kroku.
"Existuje spousta hráčů, kteří přicházejí z mobilních her a jsou tam naučeni na mikrotranskace. Uvažují stylem, že když něco chtějí, musejí to okamžitě mít. Právě pro ně jsme možnost mikrotransakcí do hry přidali, abychom je dokázali zaujmout," omluvně vysvětlil producent John Calhoun v interview pro CVG.
Jak dodal, s Dead Space 3 se snaží o rozšíření potenciálního publika, což ostatně víme již od ohlášení pozměněného konceptu. Rádi by uspokojili jak akční hráče, tak hráče survival hororů, i náctileté z chytrých telefonů.
"Je to úplně jiná generace hráčů. Chceme tuto skupinu přivést do našeho světa Dead Space, [s mikrotransakcemi] mluvit jejich jazykem, ale zároveń nechceme naštvat naše skalní fanoušky," doplnil zástupce EA.
Data, kolik typických hráčů mobilních her hodlá hrát Dead Space 3, bohužel nepřihodil. Na druhou stranu můžeme kvitovat, že vylepšování zbraní za skutečné peníze je ve hře pouze alternativní volbou a nikoli povinností.
K Dead Space 3 vycházejícímu začátkem února pro PC, PS3 a X360 sledujte také vizuální srovnání verzí dema a naši půlhodinovou nahrávku z jeho hraní.