EA vydají RPG Project Mercury
Ujali se epické hry od designéra Oblivionu.
Electronic Arts už nemusí smutnit, že před třemi lety zrušili Lord of the Rings: The White Council. Našli si náhradu v jiném epickém fantasy v otevřeném světě, které bude navzdory všem současným trendům singleplayerové.
Dnes se totiž stali vydavatelem RPG pracovně nazvaného Project Mercury. Plánují ho pro PC, PS3 a X360, termín zatím nesdělili.
Nejzajímavější na tom je, že tato hra pochází od Big Huge Games - od tvůrců RTS Rise of Nations a studia vlastněného firmou 38 Studios od doby, co se ho THQ rozhodli zbavit, protože ho neshledali perspektivním.
S největší pravděpodobností se jedná o ten klon Oblivionu, který se měl jmenovat Ascendant a Big Huge Games ho původně dělali pro THQ. Podívejte se tady na starší uniklé obrázky a trailer, co se dá od této hry čekat. Nemá daleko k Fable.
Na vývoj Project Mercury podle oficiální zprávy dohlíží hlavní designér The Elder Scrolls: Morrowind a Oblivion. Příběh hry vymýšlí člověk, který se podílel na Dungeons & Dragons. A tvůrce Spawn zase určuje umělecké ztvárnění.
EA nepochybně ví, co dělají. Nejsou investorem, nýbrž jen distributorem coby EA Partners. A existuje tu dobrá šance, že by Project Mercury mohli vypustit dříve, než Bethesda přijde s dalším dílem Elder Scrolls.