EA vadí, že jejich hry jsou pořád moc obtížné k naučení se
Budou blbuvzdornější?
Komik Pete Holmes, typický zástupce příležitostných hráčů, na semináři DICE v Las Vegas prohlásil, že by byl nejraději, kdyby všechny díly z jedné série zachovaly jeden a ten samý způsob ovládání tlačítky na gamepadu.
Tím vyprovokoval kreativního šéfředitele EA k vyjádření, které vyvolá spoustu rozruchu, protože už dnes si mnozí hardcore hráči myslí pravý opak. Ale jako vždy platí, že se nikdy nedá zavděčit úplně všem naráz:
"Naše hry jsou pořád příliš těžké k naučení se," posteskl si Richard Hilleman z EA a hned to vysvětlil: "Průměrný hráč stráví pravděpodobně dvě hodiny, než zjistí, jak hrát i ty nejjednodušší hry."
Jenže je problém, že lidé mají čím dál méně času. Chtít prý po někom ze zákazníků EA s běžným životem a rodinou, aby se něco učil dvě hodiny a naplno se na to soustředil, je prý velmi odvážný požadavek.
Máme tomu tedy rozumět tak, že budoucí hry od EA budou blbuvzdornější?