EA v propagaci Mass Effect 3 zákazníky neklamali
K tomuto závěru po vyšetřování dospěla britská Rada pro reklamu.
Provařená kontroverze okolo nešťastného konce Mass Effect 3, v reakci na což éterem létaly hlasy o možné klamavé propagaci hry, má závěr. Nikoli od soudu, nýbrž od britské organizace Advertising Standards Authority (ASA). Ta je obdobou domácí Rady pro reklamu a rozhodla ve prospěch EA.
"Při našem vyšetřování jsme zjistili, že tři volby v závěru hry byly vzájemně dostatečně odlišné a že jejich dostupnost a účinnost se odvíjela od hráčova skóre kalkulovaného na základě jeho kroků dříve ve hře (hrách)," píše se v posudku.
"Přestože výrobce při propagaci kladl velký důraz na možnost hráčova ovlivnění konce hry, věříme, že většina zákazníků to nevnímala jako slib nekonečně mnoha konců, takže vše uzavíráme verdiktem, že reklama EA na Mass Effect 3 nebyla klamavá," zakončila ASA a potěšila tak EA.