EA utěšují příznivce singleplayeru, že je pro ně pořád důležitý
Ale dojnou krávou je něco jiného.
Nebýt ohromného úspěchu a prodejnosti Star Wars Jedi: Fallen Order, kdo ví, jak by to s nimi dopadlo.
Electronic Arts, kteří nad nimi ve 2010 zlomili hůl a před měsícem se víceméně vysmívali lidem, co mají rádi pouze singleplayerové tituly, změnili rétoriku. Na nočním fiskální konferenci byli o poznání opatrnější a diplomatičtější.
Tři čtvrtiny tržeb EA pochází z her coby živých služeb, ale bylo jasně zdůrazněno, že nebudou do budoucna zapomínat ani na ty pro jednoho hráče.
CEO Andrew Wilson prohlásil, že singleplayerovky jsou "opravdu důležitou součástí portfolia EA". Ale výnosům vydavatele budou nadále dominovat "velmi spolehlivé živé služby".
"Naši hráči chtějí únik z běžného života, inspirace, sociální konekce, soutěžení, vylepšení sebe samotných, něco vytvářet... to vše spojuje naše hráče. Naše singleplayerové hry tyto motivace dokáží naplnit, i díky vytváření světů, vylepšení svých postav a odvyprávění příběhů".
Je zřejmé, že tím narážel zejména na Star Wars Jedi: Survivor plánovaný patrně na březen 2023, i na Dragon Age Dreadwolf od BioWare.