EA se ohrazují, na Halo prý nic s BF2042 nesváděli
Ale zdroje tvrdí, že to tak bylo.
V půlce týdne rozvířila už pomalu klidnící se hladinu okolo této multiplayerové střílečky insiderská výpověď o interní analýze EA, kde se s ní stala chyba.
Mezi jednou z příčin se uvádělo, že za negativní přijetí Battlefield 2042 částečně může i nečekaně vydaný F2P mulťák Halo Infinite, který byl více vyladěný.
EA se však proti tomu oficiálně ohradili ústy viceprezidenta pro komunikaci, kterým je John Reserburg. Pro PC Gamer uvedl:
"Tyto příběhy nezachycují přesně kontext a celou diskusi, která byla o nedávném startu BF2042 velmi hloubková a upřímná. Poučili jsme se z ní v klíčových věcech a jakými kroky to budeme řešit, ale nesváděli jsme nic na externí faktory".
Nicméně insider Tom Henderson si stojí za svým a to samé potvrdili z vlastních ověření také VGC.
Citovali Lauru Miele, šéfku studií EA, která v doslovné citaci prohlásila, že se "vše pokazilo v pondělí", kdy překvapivě vyšla část Halo. To totiž bylo velmi vychytané a Battlefield z toho přímého srovnání nevyšel příliš dobře, což poté obrátilo veřejné mínění, které se do té doby vyvíjelo docela slibně a míra zaujetí hráčů byla ve standardních hodnotách herní branže.
Mimochodem, v podstatě to samé pronesli EA na dřívější fiskální konferenci.