EA: Ve FIFA 14 nečekejte ovládání Kinectem
Spíše se zaměřují na hlasové příkazy.
U Xbox One bude povinný Kinect, který tak mohou využívat všechny hry vycházející na tuto platformu. Využije ho ale nějak Electronic Arts v případě své nejprodávanější sportovní značky FIFA? Když má navíc Kinect 2.0 podstatně vylepšenou přesnost snímání člověka?
"Pohybové ovládání k této naší značce nejde," řekl šéf EA Sports Andrew Wilson pro Eurogamer. "Nikdy neříkej nikdy a jeden náš tým pracuje na prototypu, ale nechceme hračičky. Nechceme implementovat pohybové ovládání jenom proto, že máme tu možnost. Chceme dělat věci, které udělají lepší hru."
Ve FIFA 13 byla možnost hlasových příkazů ve spolupráci s Kinectem a Xbox 360. Mohli jste tak aktivovat různé taktiky, měnit formace nebo vyměnit hráče, aniž byste byli nucení pauzovat hru. V Be a Pro módu jste zase měli možnost říct si o přihrávku nebo poslat spoluhráče na útok na bránu. Kinect vás také poslouchal, když jste třeba nadávali a na to mohli zareagovat rozhodčí a dát vám žlutou kartu,
Andrew Wilson říká, že pro FIFA 14 chtějí tyto hlasové příkazy ještě vylepšit. "To je evoluce, která udělá pro hráče víc, než pohybové ovládání."