EA pracuje na snowboarďácké SSX hře
Intenzivní akce v nejúžasnějších místech?
V EA Canada už dva roky tajně pracují na snowboarďáckém SSX titulu. Prozradil to serveru Kotaku anonymní, avšak důvěryhodný zdroj.
Titul se připravuje pro konzole Playstation 3 a Xbox 360 a hra by měla být návratem ke kořenům - což znamená, že se asi nedočkáme podpory Move nebo Kinectu.
Ovládání by mělo být podobné jako v případě dalšího titulu od EA - SKATE. To znamená, že pravou analogovou páčkou budete dělat různé triky s prknem, zatímco levým budete udávat směr jízdy. Na vývoji SSX ostatně pracuje z převážné většiny stejný tým lidí, který dělal také na SKATE.
Už počátkem tohoto roku si EA zaregistrovalo několik domén s názvy SSX Deadly Descent nebo SSX First Descent, takže tak nějak by se mohla nová hra jmenovat. EA také dělalo již dřív průzkum, co by ve snowboarďácké hře chtěli hráči. Co vyšlo? "Intenzivní boj s přírodními živly v nejúžasnějších místech na planetě Zemi". Ve hře byste měli "utíkat před valícími se lavinami, bojovat s hurikány, příšernou zimou nebo unikat valícím se kamenům".
Na konzolích PS3 a X360 ještě žádná hra ze série SSX nevyšla. Naposledy vydalo EA SSX Blur v roce 2007 pro konzoli Wii.