Skip to main content

EA: Podnikáme kroky, abychom už příště nebyli tou nejhorší firmou

Projevilo se to prý na offline The Sims 4.

Z některých dřívějších prohlášení mohl mít člověk pocit, že různé internetové petice, soutěže či vzpoury jsou managmentu obřích firem takříkajíc u zadnice, protože si vždy nějak dokáží zdůvodnit svůj přístup, který bývá jiný, než by si přáli leckteří diskutéři ve fórech. Ale situace se obrací a i kvůli kauze s Xbox One DRM je teď v módě tvrdit, že se naslouchá ohlasům zákazníků, kteří tak mohou snáze dosáhnout toho, co požadují.

EA totiž nejsou vůbec spokojeni s vítězstvím v jarní soutěži o nejhorší firmu v Americe. Prý to berou velmi vážně a nechtějí to příští rok zopakovat, ačkoli možná se nemají čeho obávat, protože v roce 2014 má první místo pravděpodobně pojištěné Microsoft.

"V uplynulých měsících jsme začali podnikat změny v obchodních praktikách, které se hráčům dlouhodobě nelíbí. Zrušili jsme program Online Pass na konzolích. Z reakcí na SimCity jsme se poučili a rozhodli se proto, že The Sims 4 budou navrženi jako singleplayerová offline hra," vyjmenoval šéf EA Games labelu Frank Gibeau v interview pro VentureBeat některé činy, které kvůli vítězství v soutěži realizovali.

Také připomněl, že na E3 ohlásili některé nové značky (TitanFall) a další takové ohlásí v příštích měsících, čímž chtěl asi odpovědět na kritiku, že pořád vydávají jen samá pokračování typu NFS. Prý se také snaží pomoci všem hráčům s jejich přechodem na novou generaci konzolí, například při přesunu achievementů ze staré generace.

"Zkrátka, hráčům nasloucháme a měníme se," uzavřel Gibeau. Další dnešní články o EA: Zájem o letošní ročníky sportů je zatím vlažný + Tři čtvrtiny tržeb EA zajistily mobilní hry a digitální služby.

Read this next