EA po Battlefront přiznali, že střílečky potřebují singleplayer
Proč ho minule vynechali?
Na akci Investor Day čelili Electronic Arts otázkám na tělo od analytika Michaela Pachtera ohledně Star Wars Battlefront, o němž předtím prohlásili, že by u něj singleplayer nikdo nehrál.
Co tedy měli zpětně udělat jinak, aby hra nemusela být nyní znovu zlevněna (aktuálně na Alza.cz 749 Kč PC a 899 Kč konzolovky) a aby dosáhla vyššího průměrného skóre než 75 procent na Metacritic?
"Uvědomujeme si, že aby nějaká hra v žánru stříleček opravdu prorazila a stala se velkým hitem, je potřeba, aby obsahovala jak singleplayerovou kampaň, kde se hráč naučí všechny mechanismy, tak online multiplayer. Postupem času jsme se naučili, že určité hry a určité žánry mají jiné požadavky, co se týče jejich hloubky a rozsahu, aby oslovili maximální možné publikum," odvětil sebekriticky šéf EA Studios Patrick Soderlund.
Právě prvnímu Battlefrontu totiž byl vytýkán herního nedostatek obsahu, což prý EA hodlají do pokračování napravit, i kupříkladu zahrnutím kampaně. Prý dobře vědí, že trochu vybočili z davu, když většina jiných her nabízí spíš obsah pro jednoho hráče a někdy jim úplně chybí mulťák.
Nezahrnout kampaň do jedničky se rozhodli zcela vědomě kvůli tomu, že jednoduše měli nedostatek času na vývoj, sportovně přiznali. Museli totiž za každou cenu stihnout souběh s premiérou filmu, aby hra měla co největší úspěch na trhu, proto některým mohla připadat poněkud plytká.