EA očekávalo špatné recenze na APB
Komentují krach výrobce online hry.
Realtime Worlds, původní vývojáři úspěšného prvního dílu Crackdown (X360) a autoři nedávno vydané neúspěšné akční online hry APB, šli do likvidace. Vývojářská společnost, která zaměstnává 300 - 400 lidí, tak bude masivně propouštět, pokud se nenajde někdo, kdo jim pomůže z finanční situace. Což je dost nepravděpodobné. Celou nepříjemnou situaci okomentoval David DeMartini z EA Partners, kteří s Realtime Worlds na APB spolupracovali.
EA podle jeho slov očekávalo průměrné až podprůměrné recenze. "Říkali jsme, že zhruba takhle nějak budou vypadat recenze na APB." Podle jeho slov mělo EA Partners spoustu diskuzí s Realtime Worlds a vývojáři i přiznali, že pár věcí mohli udělat jinak, ale "to je jak chodit s křížkem po funuse", říká DeMartini.
Šéf EA Partners věří, že APB by prospěl ještě delší vývoj, ale asi by to nebylo úplně praktické. "Všichni jsou za to, že měl vývoj trvat delší dobu, ale 300 - 400 lidí měsíčně stojí spoustu peněz. Nevím přesně jejich situaci, ale abyste si něco takového mohli dovolit, musíte mít velké finanční jištění." Dodává, že EA Partners na ně rozhodně netlačili, aby hru vydali co nejdříve.
"Je mi moc líto Davida Jonese a všech lidí v týmu. Jistě to není výsledek, který si představovali. 300 až 400 lidí teď bude pracovat někde jinde, jejich životy budou zpřeházené, budou mít problémy v rodině a budou se snažit prosadit v jiné společnosti. Je to prostě smutné."