EA: Need for Speed PC není jen opožděnou konverzí
Vypíchli nám pár rozdílů.
Vlastní zpráva - V redakci jsme se zabývali, jestli se nějak více věnovat těmto závodům, když to je pouze o půl roku opožděná konverze z konzolí a ty obvykle moc čtenáře netankují, což vždy vídáme z interních statistik. Do debaty posléze vstoupil zástupce polských EA, který prohlásil:
"Není to port. Mrkněte se, jaké tam jsou rozdíly. Je tam řada vlastností, které jsou specifické na PC."
Když jsme se zeptali, o jaké úpravy hratelnosti jde a zda se tím náhodou nemyslí pouze ty zdarma dostupné updaty pro PS4/X1 verze, jako naposledy ten ze začátku března s manuální převodovkou, obdrželi jsme od EA konkrétní seznam, o který se s vámi rádi podělíme, abyste také byli v obraze a mohli vše zvážit:
- Plynulejší běh v 60fps (nedostupný na konzolích)
- Rozlišení 4K (nedostupné na konzolích)
- Manuální převodovka (nedostupné na konzolích)
- Podpora vybraných volantů od Logitech, Thrustmaster a Fanatec (nedostupné na konzolích)
- Všechny vylepšení a vychytávky pro hru z mezidobí, vč. Icons a Legends updatů
Paradoxní jinak je, že konzolové verze NFS z listopadu byly tento týden v domácích obchodech zlevněny na výhodných 1199 Kč (Alza.cz), takže dnes vycházející PCčková krabicovka je s 1249 Kč o něco dražší, většinou to bývá opačně.
- Need for Speed porovnáno mezi PC a konzolemi
- Ode dneška můžete hrát NFS PC a první video v 60fps
- Need for Speed ve 4K na PC jen tak nerozeběhnete
- Jak dopadl nový Need for Speed v zahraničních recenzích?
- Legends update dodělává Need for Speed, více než jen obyčejné DLC