V EA prý nerozumí odkazu Syndicate
Dočká se herní klasika svého pokračování?
Originální Syndicate byl hrou, která se roku 1993 objevila na PC. Hráči se zde ujali role militantní korporace, která skrze své cyborg agenty bojovala - v cyberpunkovém světě s izometrickým náhledem na dění a RTS příchutí - s dalšími syndikáty.
Minulý rok se objevilo info, že v EA mají ambice na tenhle druhdy úspěšný počin navázat. Vývoje se mělo ujmout Starbreeze studio (Riddick, The Darkness), nicméně původní tvůrce hry z Bullfrogu - Sean Cooper, je k případnému pokračování značně skeptický.
Cooper se totiž domnívá, že v EA vůbec netuší, o čem původní hra vlastně byla. Její podstatou mělo být zabíjení lidí: silní chlapi; velké zbraně; a možnost zabít kohokoliv. Nicméně každý Cooperův pohled na rozpracované verze zde avizovaného pokračování, nazvaného prozatím co Project Redlime, jej vůbec nepřesvědčil o tom, že by mělo jít o krok správným směrem.
Jednou byl dokonce konfrontován s experimentem s využitím různých smyslů, jako zachycení pachu, po němž pak agenti mohli jít. A následně se ptal sám sebe, co to vlastně dělají? Cooper pokračovateli Syndicate zkrátka nedává velké naděje. Dokonce stran skutečnosti, že by v EA tuhle hru skutečně mohli vydat - na to o ní prý mluví příliš dlouho (v interní relaci údajně 15 let). Ale pokud se přeci jenom urodí, s originálem nebude mít dle jeho mínění nic moc společného.
Na druhou stranu spoustu hráčů tohle asi nemusí moc tížit, protože původní Syndicate nezná. Do čehož lze zahrnout i pokračovatele v Syndicate Wars, který má dnes na triku také hezkých pár let (na trhu se totiž objevil v roce 1996). Nicméně jak jste na tom vy, patříte mezi pamětníky a pokud ano, jaké vzpomínky se vztahují k původnímu Syndicate, jenž se objevil i na platformách jako Amiga či Macintosh?