EA jdou do velkých her typu GTA či Assassins Creed
Už o tom pouze nemluví.
Když Electronic Arts hlásali něco takového naposledy, zrodil se z toho Godfather a všichni víme, jak to dopadlo. Teď to chtějí zkusit znovu, přiznal výkonný viceprezident studií EA Patrick Soderlund pro IGN:
"Podiváte-li se na nejvíce vynášející segment našeho průmyslu, akční hry v otevřeném světě jako Assassins Creed, GTA či Batman, tak těch příliš nemáme. Učinili jsme proto strategické rozhodnutí, které už se začalo realizovat, abychom si z tohoto koláče v budoucnu něco také ukrojili."
Prý se pokoušejí o vytvoření něčeho, co tu ještě předtím nebylo. Musí to ale opravdu AAA titul ve všech ohledech, ne jen na papíře. A jestli se ho hned neprodá 50 milionů kusů jako GTA, zlobit se EA nebudou, takové ambice zase s počtem kusů nemají.
Za tímto účelem před časem otevřeli nové studio Motive v kanadském Montrealu, kam přetáhli Jade Raymond z UbiSoftu a další zvučná jména. Vědí totiž, že vedle nasypání spousty peněz do takového projektu potřebují i ty správné vývojáře.
Dle slov, která Soderlund volil, se zdá, že to bude nová značka, nikoli pokračování něčeho existujícího, jak někteří lidé spekulují např. o Syndicate. Ne ne, bude to prostě svěží krev i názvem. V tuto chvíli ale ještě není potvrzen ani to zasazení do otevřeného světa, i když mu vše nasvědčuje.