Skip to main content

EA chystá persistentní hráčské profily

Napříč všemi hrami, sporty i platformami.

EA na konferenci MI6 v San Franciscu odtajnili plány na zavedení persistentních hráčských profilů, které budou např. po vzoru konkurenčního uPlay od UbiSoftu uloženy na serverech firmy. Nejprve se propojí profily u všech her od EA Sports a výhledově nakonec celé portfolio EA.

Všechny vaše statistiky, aktivity či achievementy se brzo budou ukládat v jediném profilu na serverech EA, ať už budete hrát zrovna Madden 11 na Xboxu 360 nebo třeba FIFU 12 na PlayStation 3.

Díky tomu, že EA nad svými skalními hráči tímto krokem získají dokonalý přehled, budou je také moci nějak odměňovat. Šéf EA Sports Peter Moore naznačil třeba možnost, že se achievementy z jednoho ročníku sportovní hry budou přesouvat do dalšího.

"Už to nebude tak, že si nejdříve koupíte Madden 11, pak si koupíta Madden 12 a začnete od nuly. Prostě vezmete všechno [z Maddenu 11] a provedete migraci dat," vysvětlil Moore. Podle něj toto sjednocení hráčských profilů výhledově čeká celé portfolio od EA, kdy konkrétně ale šéf EA Sports neprozradil.

EA už své skalní příznivce v posledních měsících různě zvýhodňovali, např. kdo si zaregistroval novou kopii Dead Space 2, odemkl si tím bonusové předměty v Dragon Age 2. Kdo dokonce přihlásil kopie obou her, získal extra odměnu ve facebookových Dragon Age: Legends.

Read this next