EA chce změnit všechny své značky na "online vesmíry"
Jak si představují celodenní zážitek s FIFA i za pochodu?
EA se rozhodlo, že všechny své zavedené značky promění v "online vesmíry".
Šéf EA pro severní Evropu Keith Ramsdale to řekl na setkání s novináři. Prozradil, že transformovány mají být značky FIFA, Battlefield, Medal of Honor, Star Wars, The Sims a Need for Speed.
Ramsdale vysvětlil, že je o víc než obvyklé online hraní. Jde o to, že bude značky možné hrát na několika různých zařízeních, které všechny povedou k jednomu cíli a používat se bude jeden profil.
Za příklad ukázal FIFA. "Hráč ráno vstane, zahraje si online zápas na svém Xboxu, než jde do práce. V autobusu, na cestě do práce, si pak trénuje střílení na tabletu. Při obědě se podívá na vyměňování hráčů na PC. Po cestě domů se podívá na vybavení svých hráčů na smartphonu."
No, a jakmile večer zase zapne Xbox 360, budou tam zaznamenány všechny achievementy a upgrady, které odemkl v průběhu dne na dalších zařízeních.
Ramsdale říká, že tyto "online vesmíry" dovolují zákazníkům hrát, jak sami chtějí, kde chtějí a na čem chtějí.
"Všechny naše značky takto transformujeme."
Ostatně, hezkým příkladem podobného přístupu je Mass Effect. Na iPhonu jste mohli hrát v Mass Effect Datapadu jednoduchou strategickou hru, čímž jste si zvyšovali Readiness pro Galaxy at War (ne, že by vám ta Readiness nakonec vzhledem k finále ME3 k něčemu byla, ehm).