Peter Molyneux v Microsoftu povýšil
Stal se kreativním šéfem evropské divize.
Šéf Lionheadu a jedna z nejvýraznějších postav mezi herními vývojáři, Peter Molyneux, byl povýšen na šéfa evropské pobočky Microsoft Game Studios. Bude tu dohlížet na tvorbu veškerých interních projektů firmy, stejně jako komunikovat s externí produkcí mimo studia.
"Význam této role pro mě spočívá v tom, že se pokusím zasadit o to, aby všechna ta nepatrná světélka nových nápadů zářila, jak to jen půjde, a aby všichni ve firmě pochopili, proč naše hry děláme a čím jsou důležité pro Microsoft," vysvětlil Molyneux.
"Co rozhodně neuvidíte je deset nových her od Petera Molyneuxe," varuje předem. Jeho povýšení totiž daleko spíš souvisí s nedávno představeným Projectem Natal.
"Má práce se bude nejspíš točit především kolem inovace. Hodlám lidi v tomto ohledu trochu popohnat, zvlášť s Projectem Natal, a třeba jim říkat: 'Podívejte, design téhle věci zrovna není uživatelsky dvakrát přijemný, pojďme vymyslet lepší způsob, jak to udělat.' A tak podobně," uzavírá Molyneux.
Pro samotné hráče tato zpráva však příliš velkou hodnotu nemá. Důležité je ale připomenout, že Molyneux nadále zůstává šéfem své firmy Lionhead Studios.