Že by přeci jen mulťák do The Last of Us 2?
Opět nábor zaměstnance.
Když Naughty Dog před časem vysvětlovali, proč v The Last of Us 2 nebude jakýkoli multiplayer, část hráčů to přijala kladně, protože je zbytečné na singleplayerovou příběhovku něco takového nuceně roubovat.
Jiní s tímto krokem byli nespokojeni, protože se jim líbil režim Factions z jedničky a doufali v něco podobného, co by také poskytlo obchodní příležitosti pro budoucí DLC a Season Pass.
Není vyloučeno, že se situace v tomto směru později změnila, a že přeci jen nějaký online režim v této PS4 exkluzivitě možná bude.
Díky odkladu až na konec května by na to klidně mohl zbýt nějaký čas a pak by to bylo se vší slávou prezentováno jako vyjití vstříc fanouškům.
Možnost tohoto scénáře naznačuje nábor zaměstnance na pozici "programátor online systémů", na nějž upozornil hlavní designér Vinit Agarwal. Je to už druhý inzerát tohoto druhu.
Protože studio k tomuto tweetu přidalo obrázek z The Last of Us 2, dalo by se domnívat, že to může nějak souviset. Nutně však nemusí jít o tradiční PvP mulťák, nýbrž o nějaký jiný typ online zážitku či asynchronního propojení živých hráčů, třeba ve stylu Death Stranding či Dark Souls? Na online žebříčky, jak rychle kdo proběhl level, to zde moc nevypadá.
V úvahu přichází i nějaká nová značka Naughty Dog pro éru PlayStation 5, která už bude s mulťákem od začátku více počítat.