DX11 podpora pro Deus Ex a Batmana
PhysX a efekty zvládne nejen Arkham City.
Říjnové číslo PC Gameru přineslo zprávu, že Batman: Arkham City bude podporovat PhysX a 3D zobrazení. Díky vertikálnímu pojetí hry, poletování a houpání se mezi domy je prý 3D efekt zvlášť pozoruhodný, konstatoval redaktor magazínu.
Kromě 3D efektů bude hra ve větší míře než první díl Arkham Asylum podporovat i fyzikální efekty PhysX, takže když rozbijete dřevěnou zeď, poletí z ní na všechny strany třísky. Užijete si ale i podpory DirectX 11, teselace, mlhy nebo odpadků poletujících po ulici. Podle časopisu půjde i popadnout nepřítele a rozmlátit mu hlavu třeba právě o dřevěnou zeď.
Když už jsme u hardwaru, Eidos Montreal v novém rozhovoru s Gamespy potvrdil, že nadcházející PC verze Deus Ex: Human Revolution nebude jen obyčejným portem. Autoři prý speciálně pro PC vyvinuli DirectX 11 renderer, který zvládne teselaci ve skutečném čase, ambient occlusion, pole ostrosti a další efekty.
PC verze nového Deus Exu má podporovat i technologii AMD Eyefinity pro zobrazení na několika monitorech, nemluvě o 3DHD. Celý interface byl prý jinak kompletně přepracován pro klávesnici a myš, přičemž obě půjdou přizpůsobit dle potřeby, slibují autoři. PC verze je podle nich ta, kterou byste si měli zahrát, nabádají v rozhovoru.