Skip to main content

Dva tisíce lidí si už koupily charitativní DLC pro Vigor

Jak Bohemka pomůže nemocnici?

Před dvěma týdny spustili Bohemia Interactive akci s charitativním přídavkem pro Free-2-Play xboxovou hru Vigor, aby přispěli na dobrou věc lékařům.

Jaké ohlasy sklidili u hráčů a kolik tento přídavek dosud vydělal, na to jsme se dnes zeptali Petra Poláčka, marketingového šéfa domácího studia:

"Zatím známe jen prodejní čísla. Byl to okamžitý nápad, od kterého jsme moc nečekali, ale zatím jsme prodali přes 2200 kusů. Interní cíl je prodat 5000 kusů. Bližší informace o tom, kolik to přesně vynese Fakultní nemocnici Brno, budeme mít později, až budeme mít relevantní data od Microsoftu."

Připomněl, že obsah Stay Safe Charity Packu opravdu nebude nikdy jindy k dispozici. Původně prý plánovali, že DLC udrží v prodeji minimálně měsíc, pokud uvidí, že se hráčům tato aktivita pořád líbí, pravděpodobně ji mírně prodlouží. Cílem je ale přispět co nejdříve a co nejvíce.

"Ukončení prodeje DLC samozřejmě oznámíme komunitě dopředu s dostatečným předstihem. Bohemia Interactive si z prodeje Stay Safe balíčku pro Vigor nenechá ani korunu. Všechny peníze, které utržíme, se po očištění od daní a poplatků dostanou přímo k doktorům," doplnil Poláček.

Co se týče případného příspěvku tohoto studia na transparentní účet veřejné sbírky pořádané tento týden Asociací českých herních vývojářů, tak ten je prý ještě v procesu. Patrně na něj něco v blízké budoucnosti pošlou všichni členové GDA dle jejich interní dohody.

Bohemia Interactive tuto sbírku podporuje mimojiné tím, že o ní rozeslala tiskovou zprávu s využitím vlastních prostředků, aby pomohla rozšířit okruh médií a lidí, kteří se o ni dozvědí.

Read this next