Dva nevyužité mechanismy Shadow of the Tomb Raider vytaženy ze šuplíku
Mačeta a padák + bonus.
Nestává se často, aby u AAA her nechali vývojáři takto nahlédnout pod pokličku. U těch nejoblíbenějších s početnou komunitou typu BioWare by tím trochu riskovali, že by začala požadovat dodatečnou implementaci, než by si ji "vyotravovala", nebo že by se to otočilo proti nim jinak, například stížnostmi na vyškrtnuté prvky.
Crystal Dynamics si to však mohli dovolit, protože jejich Shadow of the Tomb Raider z 2018 nebyl žádný extra trhák, spíš měl svého času jen průměrné přijetí
Původně designéři této Lary Croft počítali se dvěma dodatečnými herními mchanismy, které se nakonec do plné hry nedostaly, protože byly upřednostněny jiné, jako plavání, slaňování se či šplhání přes převisy.
Jednak mělo jít o mačetu, se kterou byste si proklestili cestu hustě zarostlou džunglí, ve které by se jinak nedalo moc rychle hýbat. Pohyb rostlin je působivý, zdá se ale, že by to trpělo nepřehledností nebo zdržovalo.
Druhý prvek je kontroverznější a to létání s padákem, abyste dokázali přistát ně přesně určeném místě. Museli byste zmáčknout tlačítko pro jeho otevření a pak se s ním trefit na plošinu. Tady to zase drhlo malou uvěřitelností používání padáku v hustém lese, kde by se zcela jistě zasekl o nějaké větve apod.