Skip to main content

Dva miliony kusů Sekiro za 10 dnů

Výborné prodeje + srovnání s Dark Souls.

Activision si mohou mnout ruce, spoluprací s From Software (Dark Souls) se jim povedla další trefa do černého i diverzifikace jejich portfolia.

Březnové japonské rubačky Sekiro: Shadows Die Twice (Xzone.cz) se za úvodních 10 dnů prodaly 2 miliony kusů.

Jedná se o údaj čerpající z interních odhadů tohoto vydavatele, součet všech tří platforem i s digitálkami.

Sekiro má tedy o dost rychlejší start než série Dark Souls pod Bandai Namco: třetímu dílu zabralo několik měsíců, než dosáhl 3 milionu kusů. Prvního Dark Souls se prodalo 2,3 milionu kusů za 1,5 roku a druhého dílu 2,5 milionu kusů za rok.

Výrobce také připomněl, že hra má na Metacritic průměrné skóre vyšší než 90 procent a získala tam nálepku "Must-Play", což se povede pouze jednomu procentu ze všech vydaných her za rok.

"Hře se dařilo výborně na všech platformách včetně PC a jsou z ní nadšení jak hráči, tak kritici. Díky tomu se stala jednou z dosud největších premiér 2019. Byla pro nás čest spolupracovat s From Software a přinést tak unikátní záležitost do našeho katalogu," uvedla Michelle Fonseca, vicepreziddentka proudktového managmentu a marketingu.

V den vypuštění bylo Sekiro nejvíce sledovanou hrou na Twitch a za úvodní víkend tam na ní lidé koukali 631 milionů minut (za první týden 1,1 miliardy minut).

Read this next