Dvě nové PS4 exkluzivity: Wild od designéra Raymana a Alienation od tvůrců Resogun
Nikdo sice teď netuší, jak se to vlastně bude hrát, ale to ani tak moc nevadí. Hlavně že za tím stojí slavný designér Michel Ancel, autor Beyond Good and Evil a Raymana (nikoli UbiSoft, nýbrž pod taktovkou jeho nového indie studia Wild Sheep).
Tahle nová PS4 exkluzivita s názvem Wild má být velmi specifickou hrou, která využije systém sdílení, protože její koncept se prý hodně točí okolo experimentování v situacích, které nastanou při každém hraní jiné.
Představte si otevřenou přírodu o rozloze Evropy, takovou divočinu z Assassins Creed 3. Můžete hrát za jakoukoli kreaturu, co tam žije, nebo za člověka, resp. prehistorického lovce s lukem. Čili za různé druhy divoké zvěře, za indiány, ptáka, rybu pod vodou u vraku lodi, vlky, kance, medvěda, dokonce i za prehistorické potvory...
Ancel slibuje dynamický systém počasí a střídání ročních období, zelená tráva se tedy promění ve sníh atd. Opět se ale dostáváme k tomu, že nevíme, co bude cílem - žánrově má jít o survival dobrodružství, čili asi přežít. Jelikož tvůrce říká, že se Sony na hře spolupracuje už dlouho, protože potřeboval výkon PS4, nemusí být vydání zase tak daleko.
Další novou PS4 exkluzivitou je Alienation od studia Housemarque, autorů Dead Nation či Resogun. Půjde o shora viděnou arkádovou sci-fi střílečku s jakýmsi kyborgem, který se snaží přežít za každou cenu. Grafika vypadá podle oznamovacího traileru vážně špičkově, asi dosud nejhezčí v tomto žánru:
První obrázky z Alienation: