D&D Daggerdale prý nezklame
Autoři se na žánr cítí kvalifikovaní.
Když vydavatel Atari koncem prosince představil kooperativní RPG Dungeons & Dragons: Daggerdale, přišlo to zčistajasna. "Ve skutečnosti jsme o tomhle nápadu s Atari mluvili dlouho, protože jsme opravdu chtěli pracovat na nějaké hře ze světa D&D," vysvětlil dnes Eurogameru Zandro Chan, tvůrčí šéf vývojářského týmu Bedlam Games.
Daggerdale prý bude mít robustní singleplayerovou kampaň s možností přizvat do ní až tři hráče a projít si všechno kooperativně, anebo se spokojit jen s jedním kolegou a hrát ve dvou lidech, prozradil Chan.
Jakmile si založíte hru, její název se objeví ve společné hráčské místnosti, kde se dle libosti připojí další, případně budete moci rozeslat pozvánky konkrétním lidem. Na pozadí hry pak poběží systém stylově nazvaný Dungeon Master, který určuje počet nepřátelských potvor a jejich sílu dle toho, co zvládne vaše parta.
Bedlam Games v poslední době pracovali na nikdy nevydané hudební hře Scratch: Ultimate DJ, což je v očích některých příznivců zrovna nekvalifikuje k žánru tak semknutému jako D&D. "Většina z nás v minulosti dělalo na akčních hrách, takže Daggerdale pro nás není žádným vybočením - to byl spíš Scratch," oponuje Chan.
"Celá série D&D je pevně ukotvená v historii a má spoustu fanoušků, kteří si potrpí na jasně stanovená pravidla a průběh jednotlivých dobrodružství. Nechceme je zklamat."