Druhý deníček o hratelnosti The Last of Us 2 s českými titulky
O filozofii Naughty Dog.
Při hraní budete pod neustálou hrozbou kvůli nebezpečí číhajícímu v tomto herním světě, tudíž bude potřeba činit obtížná rozhodnutí. Taková je filozofie studia Naughty Dog pro The Last of Us 2.
Druhý ze série vývojářských deníčků se v devíti minutách věnuje hratelnosti. Kurt Margenau je spoluředitelem vývoje a hovoří o fungování herních mechanik či popíše snahu o to, aby hráči co nejvíce procítili akci a strhující příběh hlavní hrdinky Ellie.
Cílem prý bylo, aby si hráči uvědomili, že Ellie je menší než Joel a není tak silná, přesto si dokáže poradit s objevivšími se překážkami a výzvami.
Hratelnost tomu musela být oproti jedničce adaptována. Hrdinka také umí skákat, což bude užitečné při vertikálním prozkoumávání scénářů, i tak můžete získat výhodu při střetu s nepřáteli.
Systém survivalu na vás jinak bude pořád vyvíjet tlak, abyste pečlivě zvážili, jak naložíte s posledními pár náboji či věcmi, které je možná lepší schovat na později. Příští deníček máme očekávat 27. května.
"Video obsahuje i několik dosud nezveřejněných záběrů a věříme, že fanoušky opět o něco více naladí na pokračování jedné z nejsilnějších videoherních výprav současnosti," dodala k tomu domácí pobočka Sony.
Verze s českými titulky: