Modern Warfare 3 PC s optimalizacemi
O obsahu traileru, plynulosti a verzích.
Včerejší trailer trhal rekordy sledovanosti a nikdo nemluvil o ničem jiném. Na hlavu komunitního manažera Roberta Bowlinga z Infinity Ward se tak na Twitteru snesla vlna dotazů, na něž ochotně odpovídal a vyplynulo z toho pár novinek.
"Každá vteřina, kterou jste viděli v traileru, pocházela z hratelných momentů přímo ve hře. Call of Duty nemá cutscény," upřesnil dále s tím, že všechno to byly záběry ze singleplayeru. Odhalení multiplayeru je teprve před námi, ale jisté je, že za něj nikdy nebudete muset platit.
Jiné fanoušky zajímalo, jak na tom bude Modern Warfare 3 s plynulostí, když už jeho engine nepatří mezi nejnovější technické výstřelky. "Hra bude zamčena na 60 snímků za vteřinu, což znamená, že nikdy nespadne pod tuto hranici, ale může občas běžet plynuleji. Toto pro nás byl při navrhování MW3 naprostý základ," vysvětlil vývojář z Infinity Ward.
A která platforma z trojice PC, PS3 a X360 (na Wii nebude) bude tou hlavní, na které bude hra vypadat nejlépe? "Nemáme žádnou dominantní verzi, jejich tvorba probíhá souběžně." Ale jedinou verzí MW3, která dostane "unikátní optimalizace", bude právě ta pro osobní počítač, řekl Robert Bowling. Takže to samé, co u PC verze Battlefieldu 3.
Embargo na oficiální preview Modern Warfare 3 padne ve čtvrtek odpoledne, kdy vám i český Eurogamer přinese poznatky z novinářské prezentace dvou misí v New Yorku a Londýně.