Dříve. Hezčí. Nebo lepší. Takové budou hry Bethesdy na Xboxu
Microsoft na to půjde fikaně.
Úplně od nich neodřízne uživatele konkurenční platformy. Tím by proti sobě popudil většinu konzolistů, stal by se nepřítelem herního průmyslu číslo jedna a ještě by se připravil o nemalé tržby. Kdepak. Microsoft na to radši půjde fikaněji.
Budoucí hry od Bethesdy budou na Xbox Series X či následnických zařízeních hezčí, vyjdou tam dříve, nebo prostě budou lepší než na PlayStation.
Řekl to finanční ředitel Tim Stuart z MS na konferenci Jefferies Interactive Entertainment minulý týden:
"V dlouhodobém výhledu nemáme v úmyslu odstranit veškerý obsah od Bethesdy z platforem Sony či Nintenda. Rádi bychom však, aby tyto její hry byly na naší platformě nejlepší, abychom se odlišili od ostatních verzí a nabídli na Xboxu nejlepší možný zážitek."
Microsoft dle jeho slov neuvažuje o exkluzivitách, nýbrž "jen" o přizpůsobení jízdního řádu či načasování obsahu, aby z toho profitoval, čímž se nutně nemusí myslet peníze.
Vedle toho hodlá připravované tituly od Bethesdy umístit vždy od prvního dne na službu Xbox Game Pass, aby ještě více vzrostl počet jejích uživatelů.
Důležité je, že vše vyřčené se netýká zdaleka jen her jako The Elder Scrolls VI nebo Starfield (spekulovaný na Vánoce 2021), nýbrž celého lineupu a sérií od odkoupeného Zenimaxu, jako je třeba DOOM, Wolfenstein, Fallout, Dishonored a další pokračování cenných značek.
Nedivili bychom se tedy, pokud by nastal scénář, že příští hry tohoto výrobce s 2300 zaměstnanci nakonec splňovaly všechny tři zmíněné podmínky - vyšly by na Xbox Series X třeba o měsíc dříve, podporovaly chod ve vyšším rozlišení a framerate než na PS5, či by pouze na Xboxu uměly rozjet uživatelské modifikace.