Skip to main content

Dragon Age Inquisition se separátním co-op režimem

Je nutné bít na poplach? + mikrotransakce.

BioWare se poučili ze zvednuté vlny odporu u Mass Effect 3 a uchopili multiplayer v Dragon Age: Inquisition jinak. Zde vůbec nebude provázaný se singleplayerovým příběhem, nijak se vzájemně neovlivní (např. přenosem zkušeností) ani nebude obsahovat speciální MP achievementy, které by pak chyběly ke zkompletování fandům singlu jako u sci-fi předchůdce, ani neovlivní závěr hry.

Dnešní představení popisuje co-op pro čtyři živé hráče jako 20-30 minutové seance ve třech náhodně generovaných multiplayerových kampaních. Budete tedy společně rubat a lootovat při postupu napříč několika arénami, které se budou v něčem při každém hraní mírně lišit (např. hřbitov nahradí nádvoří se zničitelnou zdí).

V listopadu bude do MP k dispozici tucet postav různých tříd a další se objeví časem, od čehož si tvůrci slibují potenciál pro DLC. Na rozdíl od Battlefieldu, kde to fungovalo opačně, má mulťák Dragon Age sloužit jako takový trénink pro singleplayer, když si osaháte rozličné role na bojišti, specifické schopnosti postav i taktiku družiny. Takže ano, něco se mezi režimy přenese: jen vědomosti ve vaší hlavě.

Aby se spláchly dvě možná kontroverzní ohlášení naráz, BioWare také odhalili přítomnost mikrotransakcí v tomto co-op režimu, ale tyto prémiové nákupy budou jen volitelné pro ty, kteří po nich vyloženě touží. Autoři se zaklínají, že cokoli ve hře půjde nakoupit i za běžné zlaťáky vydělané hraním.

Více na IGN nebo ve FAQ, kde také studio přiznalo, že plnohodnotný multiplayerový díl Dragon Age by byl příliš velkým soustem, na které si zatím netrouflo, ale nevyloučilo ho do budoucna, kdy může nastat jeho chvíle.

Read this next