Dragon Age: Inquisition původně začínalo jako výhradně multiplayerový projekt
Možná to někoho překvapí.
Ačkoli všichni chválí Dragon Age: Inquisition za to, že jde o výborné singeplayerové RPG, je docela překvapivá informace, že hra začínala původně jako výhradně multiplayerový projekt.
Prozradil to Mark Darrah z BioWare, když řekl, že první koncept nového Dragon Age postaveného na enginu Frostbite byl multiplayerový prototyp.
"Měl kódové označení Blackfoot a byly to naše první pokusy s Frostbite. Šlo o Dragon Age hru, výhradně multiplayerovou a vyvíjel se ještě předtím, než šel Dragon Age 2 do prodeje," prozradil.
Technologie, kterou v BioWare pro tento prototyp vytvořili, později použili.
"Vlastně to bylo jádro, ze kterého nakonec vzniklo Dragon Age: Inquisition." Jak Mark Darrah upozorňuje, celý žánr RPG je postaven na multiplayerových základech. "Ve svých kořenech je role playing multiplayerový zážitek. Sedíte u stolu s kamarády a hrajete dungeony," říká.