Dragon Age Inquisition filmeček zabral třiceti lidem šest týdnů
Drobek po drobečku se dozvídáme o lokacích či dialozích.
Na nedávném veletrhu PAX Australia měli BioWare přednášku, kde z nich vypadlo pár nových informací o Dragon Age Inquisition, kterými teď, rok a půl před vydáním, milerádi vezmeme zavděk.
Na renderovaném E3 filmečku dělalo okolo 30 lidí po dobu 5-6 týdnů. Většině z nás to při sledování nedošlo, ale jeho jednotlivé části tam nebyly náhodou, neb měly reprezentovat podstatu hry: záběr na helmu má znamenat, že to bude "váš vlastní příběh" (prý velmi rozsáhlý). Shořelá vesnice a těla mrtvol zase vystihují "rozhodnutí, která mají konsekvence" - v roli inkvizitorů to buď můžete vykonat nebo tomu zabránit.
Všimnout byste si měli i nových druhů kreatur, jako je démon provádějící invazi, hubený kostlivec jménem Nightmare či křišťálové monstrum s obrovskou palicí pro využití v boji, který má být směsí mezi taktickým bojem z Origins a plynulostí boje z dvojky. Stejně tak lokace z filmečku nebo artworků se vyskytnou i v samotné hře: pevnost, kam uhodí blesk, dále pouštní oblast s oázami, bažina se skrytými ruinami nebo nějaká písečná lokace s plazy.
Dragon Age Inquisition má být hodně o prozkoumávání pestrých oblastí, přičemž autoři slibují, že žádná jeskyně se ve hře nebude opakovat dvakrát za sebou. Zavítáte i do hor, na travnaté louky nebo na zasněžené pláně, kde všude najdete nové předměty i malé nebo velké dungeony.
Co se týče herních dialogů mezi postavami či přesvědčování ostatních postav, na jejich průběh by snad měly mít vliv i nějaké jiné faktory, ať už čerpající z vlastností dotyčných, srovnání s odpovědmi z minulostmi nebo v závislosti na vyřčeném chvíli předtím. Vývojáři se snaží o to, aby všechny odpovědi v dialozích vypadaly jako ty "správné" s ohledem na filozofii a postoje hráče. Ne aby bylo na první pohled okaté, co je volba dobra a co zla.
Prý jeden čas uvažovali o zahrnutí náhodně generovaných čísel do výsledků voleb a dialogů, ale pak tento nápad zavrhli, protože hráči mají rádi, když ihned vidí dopady jejich rozhodnutí, jako např. vliv na vztah s někým. Pokud by tam existovalo něco, o čem nic netuší, vedlo by to prý k opakovanému nahrávání pozice, což není zábava.