Dragon Age Dreadwolf se dostalo do alfy
Důležitý milník vývoje.
EA oficiálně oznámili, že od únorového vstupu do produkční fáze ušli obrovský kus cesty a Dragon Age: Dreadwolf právě dosáhlo alfa milníku.
"Až do této chvíle jsme tvrdě pracovali na různých částech hry, ale teprve s dosažením alfa milníku se hra spojí dohromady. Vůbec poprvé si můžeme vyzkoušet celou hru od úvodních scén první mise až po úplný konec. Vše vidíme, slyšíme, cítíme a hrajeme jako celistvý zážitek," napsali na homepage.
Hra samozřejmě není nijak dokončena, ale Alfa je z mnoha důvodů jedním z nejdůležitějších milníků herního vývoje. "V první řadě se teď můžeme zaměřit na dotažení vizuální věrnosti do finální podoby a na vylepšení prvků hratelnosti. Možná se ptáte, na co se teď zaměříme. Aktuálně potřebujeme získat zpětnou vazbu z mnoha zdrojů, včetně členů naší Community Council, kteří mohou nabídnout jedinečné perspektivy a zkušenosti, našeho týmu pro ověřování kvality a rozsáhlého interního testování. Ze zpětné vazby z více zdrojů získáme přehled o tom, jakým oblastem hry je třeba věnovat více času z důvodu zlepšení herního zážitku.
Kromě toho teď můžeme zhodnotit tempo hry, způsob, jakým se vztahy v průběhu času vyvíjejí, hráčův postup, stejně jako příběhovou soudržnost – v podstatě způsob, jakým do sebe příběh zapadá. Můžeme vzít napsaný příběh a podívat se, zda jej dobře vyjadřujeme prostřednictvím postav, dialogů, filmových sekvencí a samotné hráčovy cesty. Když teď máme možnost projít si hru od začátku do konce, můžeme ladit věci, na něž naši fanoušci kladou největší důraz.
Dosažení Alfy bylo vyvrcholením velkého úsilí celého týmu a my jsme tento milník využili jako příležitost ke společné oslavě. Uspořádali jsme akci, které se zúčastnili jak interní zaměstnanci, tak i ti na dálku, a tým všem v BioWare předvedl svou práci. Dokonce jsme si udělali čas na zábavu – virtuální únikovou místnost, kde jsme museli spolupracovat a pomoci někomu na kameře najít cestu ven. Byla to opravdu skvělá akce a bez ohledu na to, kde se naši vývojáři nacházejí, je důležité se o tyto okamžiky podělit.
Když si teď konečně můžeme celou hru vyzkoušet, mou nejoblíbenější částí jsou postavy. Ať už se jedná o společníky, spojence, nebo padouchy, jsou do hry zakomponovány způsobem, který byl vždy součástí DNA série Dragon Age – příběhy o lidech – a který ji posouvá dál než kdykoli předtím. Postavy pomáhají zasazovat svět do kontextu a už teď se nemůžu dočkat, až je budeme moct detailně probrat.
Je také úžasné, že můžeme naše fanoušky konečně vzít do částí světa, které jsme v minulosti jen okrajově zmínili, ale nikdy jsme je nemohli plně prozkoumat – jako například Minrathous, hlavní město Tevinterské říše. O Minrathousu jsme mluvili v předchozích hrách a teď ho budete moct konečně navštívit! Je to město postavené na magii, což se výrazně projevilo v jeho vizuální identitě. Oproti předchozím městům, do kterých jsme měli možnost v Dragon Age zavítat, působí opravdu velkolepě.
Jak už jsem zmínil, Alfa milník je pro nás velmi důležitý, přesto nás čeká ještě spousta práce. Chceme pokračovat v transparentním přístupu k vám, naší komunitě, a informovat vás o aktuálním dění. Doufáme, že jste si užili letošní novinky z vývoje hry Dreadwolf, protože v budoucnu vám toho představíme mnohem víc."